soMethinG CrossinG My Mind: BuLan Pun TerSenYum...=>..SUBHANALLAH..

BuLan Pun TerSenYum...=>..SUBHANALLAH..

keajaiban alam...

mlm td lg satu keajaiban fenomena cakerawala, degn kekuasaan Allah s.w.t., bulan seakan-akan tersenyum kepad semua penghuni alam ni...bulan sabit, yg kelihatan tersenyum ditemani 2 bintang (Musytari n Zuhrah). .

di bawah ni de beberapa pics yg dikirimkan oleh makcik aku (thanx induk), pic yg diambil dr Malaysia n beberapa buah negara..


map sebenar kedudukan bulan n 2 bintang

Kuala Lumpur


Warners Bays 1

Warners Bay 2

Warners Bay 3

Pakistan


Iran


Hawaii

Bahrain


Perth

Perth Australia

1 comment:

Anonymous said...

aza...aza...aku pon ade tgk kat umah aku...memang betul2 bulan tue senyum kat aku...mula2 mak aku y nampak bulan tue...mase die kuar wat checking pintu pagar umah aku (kan dah malam,so, jadik makguard lar mak aku tue)...dengan cemas nye die masuk kedlm umah n bgtau kiterg bulan pun dah senyum...mula2 kitrg wat xtau jerk...tp die paksa ktrg g tgk...bla dah tgk...kitarg stay kat luar lame giler...aku n kakak aku sibuk msg ngan kgkawan y laen...semata2 tuk suh drg tgk bulan....huhuhu...

Copyright © soMethinG CrossinG My Mind Urang-kurai