soMethinG CrossinG My Mind: tag from nana

tag from nana

tag ni dr adik aku nana @ mbr time suka n duka aku..

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
....soMethinG CrossingG My Mind......
-xtau lr..myb coz aku juz tulis je pe yg de kt pale ni...

2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
-http://azahhjzainal.blogspot.com
coz tu nme glamour aku...even mne2 pun org akan knal azah hj zainal..

3)Apakah method penulisan dalam blog anda?
-psl pe yg aku hadapi ari2, psl current issues, psl msyrkt skrg ni..

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
-pnh coz dulu xbrape nk pndai m'blogging ni...but since dh de intnet kt blik, mkin rajin
pulak..
5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?
-blog die ok lr ....

6)Senaraikan 10 orang yang akan anda TAG.
-ala..sape2 yg nk jwb, jwb je lr...mls nk tag2, coz pnt nk jwb,..

No comments:

Copyright © soMethinG CrossinG My Mind Urang-kurai